18 juli 2019

Goed nieuws: onze website is vernieuwd. De site is daardoor nog gebruiksvriendelijker geworden.


Wat is er veranderd?
Op onze nieuwe website staat de huurder nu echt centraal. We hebben de site namelijk aangepast in samenwerking met ons Digitaal Klantenpanel dat bestaat uit huurders van Wooncompagnie. Het panel gaf ons input voor wenselijke aanpassingen. Hierdoor sluit de site nog beter aan op de wensen van onze huurders.


Wilt ook ú meedenken?

We zullen onze website continu blijven verbeteren, onder meer via ons Digitaal Klantenpanel. Wilt u ook online met ons meedenken? Klik dan hier.

Wat zijn de voordelen van de vernieuwde website?
- Onder het kopje 'Ik ben een huurder' kunt u nu nog meer huurderszaken direct regelen.
- Op de website vindt u informatie die voor u als huurder van belang kan zijn.
- U ziet in één oogopslag welke informatie beschikbaar is.
- U hoeft minder vaak te klikken om bij informatie te komen en ook minder vaak in te loggen


Toch inloggen?
Voor sommige persoonlijke zaken moet u nog steeds inloggen. Dit gaat via iDIN. Dit is volgens de Consumentenbond een veilige, makkelijke en snelle manier van inloggen. 


We wensen u veel plezier met het gebruik van de vernieuwde website!