Heeft u klachten als neusverkoudheid, keelpijn, hoesten of koorts? Of heeft iemand anders uit uw gezin klachten? En heeft u een afspraak gepland staan met Wooncompagnie? Dan verzoeken wij u met ons contact op te nemen om de afspraak te verplaatsen. U kunt dit doen via 0900 20 22 373 (uw gebruikelijke belkosten). Alvast bedankt voor uw medewerking.

Informatie voor huurders

Wist u dat u online veel zelf kunt regelen? Zo kunt u:
- Telefoonnummers van installateurs vinden
- Een reparatieverzoek indienen
- Uw gegevens wijzigen, zoals een nieuw telefoonnummer of e-mailadres.

Stel uw vraag online via de postcodecheck. Zo hebben wij direct uw gegevens bij de hand en kunnen wij u beter helpen.

Wilt u liever een van onze medewerkers spreken? Dan dient u eerst een afspraak te maken. Neem hiervoor contact op met de afdeling klantcontact via telefoonnummer 0900 20 22 373 (uw gebruikelijke belkosten).

Stel een huurdersvraag

Informatie voor woningzoekenden 

Zoekt u een woning of heeft u een vraag over het woningaanbod? Neem dan contact op met ons op.

Stel een vraag

U bent geen huurder of woningzoekende?

Heeft u een andere vraag over die niet gaat over huurderszaken of ons woningaanbod?
Neem dan contact met ons op via ons klantformulier.

Neem contact op