Direct regelen

Er komen veel vragen binnen over de huurverhoging, servicekosten en huurbevriezing. Hierdoor is het erg druk aan de telefoon. De wachttijd is daarom langer dan u van ons gewend bent. Voor vragen die via de website zijn gesteld geldt ook dat het langer duurt voordat u een antwoord ontvangt van Wooncompagnie.


Excuses voor het ongemak.

 

Welkom op de direct regelen pagina. Hier kunt u zelfstandig dingen regelen die gaan over het huren van uw woning. Denk aan het melden van een reparatie, wijzigen van uw gegevens of het melden van overlast.

 

Heeft u klachten als neusverkoudheid, keelpijn, hoesten of koorts? Of heeft iemand anders uit uw gezin klachten? En heeft u een afspraak gepland staan met Wooncompagnie? Dan verzoeken wij u met ons contact op te nemen om de afspraak te verplaatsen. U kunt dit doen via 0900 20 22 373 (uw gebruikelijke belkosten). Alvast bedankt voor uw medewerking.