Neem contact op met de desbetreffende deurwaarder. Als er een incassodossier bij de deurwaarder ligt betekent dit dat wij de vordering uit handen hebben gegeven. De deurwaarder behandelt het dossier verder.
Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met team Huurbetaling via het Klantcontact 088 - 17 18 190.
Het kan gebeuren dat u door omstandigheden niet op tijd de huur kan betalen. Het team Huurbetaling is het aanspreekpunt om uw problemen mee te bespreken. Heeft u een huurachterstand of gaat het niet lukken om de huur te betalen? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten, zodat we samen kunnen Kijken naar een gepaste oplossing. U kunt telefonisch contact opnemen met het team Huurbetaling. Dit kan op werkdagen tussen 8.00 uur en 17.00, telefoonnummer 088 17 18 190.
Welke opties zijn er wanner u problemen ervaart met het betalen van uw huur?
Ja, dit kan. Bijvoorbeeld door familie, de Gemeente, een bewindvoerder of een werkgever.
Neem hiervoor contact met ons op via ons contactformulier https://www.wooncompagnie.nl/ik-ben-huurder/direct-regelen/stel-hier-uw-huurdersvraag/of via Klantcontact 088 - 17 18 190.