Service Abonnement

Heeft u al een Service Abonnement voor kleine reparaties?
Het onderhoud van uw huurwoning is verdeeld tussen u en Wooncompagnie. Wooncompagnie zorgt voor het groot onderhoud, u zorgt zelf voor kleine reparaties van uw huurwoning.
Met het Service Abonnement kunt u een deel van de kleine reparaties waar u zelf verantwoordelijk voor bent, door Wooncompagnie laten uitvoeren. Handig als u geen doe-het-zelver bent of niet in staat bent om het zelf te doen. 

Wat kost een Service Abonnement?
De maandelijkse kosten van het Service Abonnement zijn € 5,- en worden gelijktijdig met de maandelijkse huurbetaling afgeschreven. Dit bedrag dekt vervolgens alle reparatiekosten die onder het Abonnement vallen: materiaal, voorrijkosten en uurloon. U betaalt dus niets bij.

Hoe sluit ik een Service Abonnement af?
Een Service Abonnement afsluiten kan eenvoudig via: Service Abonnement aanvragen of u kunt bellen met 0900 20 22 373 (uw gebruikelijke belkosten). Het Service Abonnement sluit u minimaal voor één jaar af. Als het u bevalt wordt het Service Abonnement na dit jaar automatisch voor onbepaalde tijd verlengd.

Hoe meld ik een reparatie?
Een reparatieverzoek kunt u eenvoudig indienen via: Reparatieverzoek aanvragen. Natuurlijk kunt u er van op aan dat de reparaties vakkundig worden uitgevoerd.

Bewonersgedrag
Naast het dagelijks onderhoud en kleine reparaties kunnen er ook kosten zijn die worden veroorzaakt door uw (onbewuste) gedragingen als bewoner(s); het zogenaamde bewonersgedrag. De kosten die
door bewonersgedrag ontstaan, zijn altijd voor uw rekening en worden niet gedekt door het Service Abonnement.


Snel naar:
Direct een Service Abonnement aanvragen
Algemene voorwaarden Service Abonnement