Informatie voor huurders
Naar aanleiding van de toespraak van premier Rutte over de lockdown tot en met 19 januari 2021 passen wij onze dienstverlening aan. Natuurlijk willen wij u zo goed als mogelijk blijven helpen. Hoe wij onze dienstverlening organiseren tijdens de lockdown wordt in dit bericht verder toegelicht.

De basisregels nemen we samen in acht. Zo beschermen we elkaar.

Wat doen wij

  • We houden 1,5 meter afstand van elkaar
  • We wassen goed onze handen
  • Niezen en hoesten doen we in onze elleboog
  • We dragen een mondkapje
  • We vermijden drukte
  • Ons kantoorpersoneel werkt vanuit huis
  • Om contactmomenten te vermijden worden huisbezoeken beperkt tot spoedeisende- en noodzakelijke werkzaamheden

kantoor en wijklocaties
Ons kantoor en de wijklocaties zijn gesloten.
Onze medewerkers in de wijk zijn op afstand aanwezig en voeren gesprekken met u over de telefoon (eventueel beeldbellen)

Reparatie- en onderhoudswerkzaamheden
We verrichten alleen spoedeisende- en noodzakelijke werkzaamheden. 
Gepland onderhoud aan de buitenzijde van uw woning of complex gaan door.
Gepland onderhoud in de woning vindt alleen plaats als dit veilig plaats kan vinden.
Wij volgen de richtlijnen uit het protocol ‘Samen veilig doorwerken’ opgesteld door Aedes en Bouwend Nederland.

Wat doet u en uw eventuele huisgenoten
Ook u zorgt voor 1,5 meter afstand als onze medewerker bij u is.
Ons dringende verzoek is dat u een mondkapje draagt als de 1,5 meter afstand niet mogelijk is.
Indien mogelijk verblijft u in een andere ruimte tijdens de werkzaamheden in uw woning.

Voorzorgsmaatregelen vooraf
Bij het inplannen van een reparatie vragen wij u vooraf of u en uw huisgenoten gezond zijn. Onze vakmannen mogen alleen werkzaamheden uitvoeren als zijzelf en hun huisgenoten geen klachten hebben. 

Verhuizen

  • Om het aantal mensen dat gelijktijdig in een opgezegde/te verhuren woning te beperken worden woningen niet meer aansluitend verhuurd.
  • De onderhoudsdienst/aannemer kan op deze manier in een lege woning aan het werk
  • We voeren geen voorcontrole meer uit, alleen bij zwaarwegende redenen doen we dit nog in de woning.  
  • We schakelen terug naar de aanpak van de eerste (intelligente) lockdown en doen de voorcontrole telefonisch of met beeldbellen
  • Lopende woningruilen ronden we af, nieuwe aanvragen worden geparkeerd.


In de knel
Laat ons weten als u het moeilijk heeft door ons te bellen. Ook als het gewoon voor een praatje is, we staan voor u klaar. Misschien dat u door de lockdown financieel in de knel komt of dat u uw baan dreigt te verliezen. Lukt het u niet om uw huur te betalen dan gaan we graag hierover met u in gesprek. Voelt u niet bezwaard en neem contact met ons op. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur via 0900 20 22 373. Stuurt u ons liever een e-mail? Klik dan hier.