Hoe kan ik een reparatieverzoek melden?
Algemeen
Dit kun je doen via Reparatie melden. Je kan je reparatieverzoek ook telefonisch melden tijdens werkdagen, via 088 17 18 190. Op werkdagen staan wij voor je klaar tussen 8.00 en 17.00 uur.
Dit kun je doen via Reparatie melden. Je kan je reparatieverzoek ook telefonisch melden tijdens werkdagen, via 088 17 18 190. Op werkdagen staan wij voor je klaar tussen 8.00 en 17.00 uur.
Dat kan alleen als er sprake is van een spelfout of wanneer de naam van de vorige huurder er nog op staat. Naamplaatjes worden alleen verstrekt voor appartementen/complexen.
Naamplaatje wijzigen? Vul het contactformulier in, vermeld hierin de naam die je op het naamplaatje wilt.
Waarom werkt Wooncompagnie mee aan de aanleg van glasvezel? We vragen in Nederland steeds meer van het netwerk. We gamen, streamen en gebruiken slimme apparaten. En toch staan we pas aan het begin van wat er thuis allemaal mogelijk is. Met glasvezel kunnen we in Nederland nog jaren vooruit. Het biedt kwaliteit waar we op kunnen vertrouwen. We vinden het dus belangrijk dat ook jouw woning wordt aangesloten.
Moet ik als huurder meewerken aan de aanleg van glasvezel? Nee dat hoeft niet. Meewerken is niet verplicht. Maar we raden het wel aan. Ook als je nu niet van plan bent om de glasvezelaansluiting te gebruiken. Ook voor volgende huurders is het handig als er alvast een glasvezelkabel aanwezig is.
Is een glasvezelaansluiting gratis? Ja. Daarom is het slim om nú mee te werken. Als de glasvezelaansluiting later alsnog moet worden geïnstalleerd, is het waarschijnlijk niet meer gratis.
Maakt Wooncompagnie nu eigenlijk een commerciële keuze? Nee, dat doen we niet. We werken alleen mee aan de aanleg van het glasvezelnetwerk. Als huurder beslis je zelf of je wilt overstappen op glasvezel. Je kunt ook gewoon gebruik blijven maken van het netwerk dat er nu ligt.
Als ik meewerk aan de aanleg, moet ik dan ook een glasvezel abonnement afsluiten? Nee, dat hoeft niet. Je kiest zelf van welk netwerk je straks gebruik wilt maken; het netwerk dat je nu gebruikt of het nieuwe.
Je mag je thermostaat verwijderen en vervangen voor een draadloze. De oude moet wel bewaard blijven en worden teruggeplaatst wanneer je gaat verhuizen.