Contactformulier

Maak je keuze

Gerelateerde vragen

Ik ben mijn huurovereenkomst kwijt. Kan ik een nieuwe krijgen of een kopie?

Algemeen

Dat kan, wij sturen deze naar je huisadres. Ophalen op kantoor mag ook.

Denk eraan om dan je legitimatiebewijs mee te nemen.

Je vraagt een kopie aan via Klantcontact 088 17 18 190 of digitaal via ons contactformulier.

Meer over dit onderwerp

Kan ik mijn naamplaatje laten wijzigen?

Algemeen

Dat kan alleen als er sprake is van een spelfout of wanneer de naam van de vorige huurder er nog op staat. Naamplaatjes worden alleen verstrekt voor appartementen/complexen.

Naamplaatje wijzigen? Vul het contactformulier in, vermeld hierin de naam die je op het naamplaatje wilt.

Meer over dit onderwerp

Ik heb een verhuurdersverklaring nodig. Hoe vraag ik die aan?

Algemeen

Je gaat verhuizen en hebt een verhuurdersverklaring van Wooncompagnie nodig voor je nieuwe verhuurder? Je kunt deze opvragen door ons een bericht te sturen of even te bellen met Klantcontact. Dit kan op werkdagen van 8.00 tot 17.00 via 088 17 18 190. 
Liever een bericht sturen? Klik hier.

Meer over dit onderwerp