Klanttevredenheid
Werken aan een goede dienstverlening
Bij Wooncompagnie werken we doorlopend aan het verbeteren van de dienstverlening aan onze huurders en woningzoekenden. Daarom onderzoeken we of onze huurders tevreden zijn en waar het beter kan.
Hieronder ziet u de resultaten over de afgelopen twee jaar.
|
2021 |
2022 |
Algemene dienstverlening |
7,4 |
7.6 |
Nieuwe huurders |
7,9 |
8,1 |
Vertrokken huurders | 8,3 | 8,3 |
Reparaties | 8,1 | 8,2 |
Onderhoud | 7,9 | 7,5 |
Groot onderhoud (nieuw in 2022) |
|
8,0 |
Onze resultaten
Het lukt ons om ieder jaar het label opnieuw te behalen. Maar ook zien we dat over het algemeen de rapportcijfers ieder jaar beter worden en scoren we hoger dan de gemiddelde corporatie in Nederland. Daaruit blijkt dat onze huurders de kwaliteit van onze dienstverlening positief waarderen. Daar zijn wij trots op! Uiteraard blijven we verder werken aan het verbeteren van onze dienstverlening.