Reparatie melden

Online je reparatie melden

Meerdere reparaties in één keer doorgeven? Klik hier

Eén reparatie melden? Klik hier

Wooncompagnie werkt met bloktijden
Voor het maken van een afspraak met onze vakman gebruiken wij bloktijden. Op deze manier kunnen wij ervoor zorgen dat we iedereen binnen de gestelde tijd ook daadwerkelijk kunnen helpen. 

Komt de Allround Onderhoudsmedewerker bij je langs?

Je hebt een afspraak met ons gemaakt bij jou thuis. Wij komen graag bij je langs om werkzaamheden uit te voeren of je te helpen. Belangrijk is dat er op dat moment een bewoner van 18 jaar of ouder aanwezig is.  

We zorgen ervoor dat de werkzaamheden op een prettige en veilige manier gebeuren – voor jou én voor onze medewerkers. Om onduidelijkheden te voorkomen, hebben we in onze huisregels op een rij gezet hoe we met elkaar omgaan.  
 
Houd je je niet aan de huisregels? Dan spreekt een van onze medewerkers je hierop aan en kan het zijn dat de werkzaamheden niet worden gedaan. We gaan ervan uit dat dit niet nodig is. Bedankt voor je medewerking en begrip. 

Spoed?

Heb je een reparatie en wil je deze melden buiten onze openingstijden? Controleer dan eerst onze snelle checklijst om te zien of jouw reparatie spoed heeft en wie je kunt bellen. Als uit de checklijst blijkt dat je reparatie spoed heeft, bel dan het genoemde telefoonnummer. Je kunt dag en nacht bellen, ook in het weekend.

Staat jouw reparatie hier niet tussen? Bel Wooncompagnie via 088 17 18 190.